Aladdin - sportovní vakuová láhev na vodu 600ml červená

Kód: 10-02674-003
Neohodnoceno
Značka: Aladdin
740 Kč
Skladem (1 ks)

Aladdin - sportovní vakuová láhev na vodu 600ml červená

Detailní informace

Detailní popis produktu

Láhev značky ALADDIN vám ochotně poslouží v jakékoli situaci, na dlouhých výletech, při lenošení na pláži, v posilovně i při práci.

Vakuově izolovaná láhev udrží obsah chladný po dobu až 10 hodin, při použití ledu až neuvěřitelných 35 hodin! I při použití ledového nápoje se na jejím povrchu nesráží vlhkost, můžete ji přenášet i mezi dokumenty. Otvor pro pití je zakrytý víčkem, které však uvolníte jednou rukou - zůstává vždy čistý, i když vám láhev upadne do písku. Víčko je odolné proti protečení obsahu, za praktické očko můžete láhev připevnit k zavazadlu. Láhev lze mýt v myčce, vyrobeno bez BPA.

Rozměry: výška 270 mm, průměr 80 mm, váha: 360 g

Materiál: nerezová ocel  a plastový uzávěr

Doplňkové parametry

Kategorie: Nerezové termolahve
Záruka: 2 roky
Barva: Červená
Objem: 450 - 600 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Aladdin_Mark+Wordmark+Tagline_Asphalt_Grey+Sustain_Green

Americká firma Aladdin® zaujme ty z vás, kterým není lhostejná budoucnost a štěstí naší planety. Je známá svou snahou vyrábět ekologicky a napomáhat tak trendu "udržitelnosti". Vyvinula materiál eCycle®, jehož 95% tvoří recyklované plasty. Z toho celých 25% je příspěvek spotřebitelů! eCycle® je zcela v souladu s US Food and Drug Administration (FDA) a předpisy EU, ke všemu je BPA-free a znovu recyklovatelný. Politika sociální odpovědnosti a globálního občanství je nedílnou součástí značky Aladdin®. Její výrobky rádi koupí lidé, kteří alespoň malou měrou chtějí přispět k lepší budoucnosti naší planety. 

Firma Aladdin® je také více jak 100 let na trhu! Nabízí široký sortiment láhví na vodu, cestovních hrnků, termosek a krabiček na potraviny. Aladdin® jde do hloubky při výzkumu spotřebitelských trendů, chování a přání spotřebitelů a je to na jejich výrobcích vidět. Jejich design byl oceněn hned několika cenami.